Tahdon2013-kampanja palkittiin kansainvälisellä tasolla

1421563_10153531585275424_1932179234_n
Markkinointipäällikkö Leena Leino, puheenjohtaja Senni Moilanen ja mediapäällikkö Saija Viitala juhlistamassa Vuoden viestintäteko -palkintoa.

 

Maailman viestintäalan järjestöjen katto-organisaatio The Global Alliance for Public Relations and Communication Management on jakanut tunnustuksia kansallisella tasolla palkituille viestintäteoille ja -töille. COMM PRIX Awardsin Public Affairs -kategorian voittajaksi valittiin ProComin ”Vuoden viestintätekonakin” palkitsema Tahdon2013-kampanja.

– Ilmoitimme Tahdon2013-kampanjan COMM PRIX -kilpailuun, sillä kampanjan tärkeä sanoma, tasa-arvoinen avioliittolaki, on ajankohtainen Suomen lisäksi myös monissa muissa maissa. COMM PRIX -voiton myötä tavoitamme tärkeällä viestillämme uusia, kansainvälisiä kohderyhmiä. Vapaaehtoisena kampanjaorganisaationa olemme todella otettuja saadessamme tällaisen tunnustuksen kansainvälisen tason PR-osaajilta, sanoo Senni Moilanen, Tahdon2013-kampanjan puheenjohtaja.

COMM PRIX Awardsit jaetaan tunnustuksena huippuluokan kansallisesta ja kansainvälisestä viestintä- ja PR-työstä. Kansainvälisistä senioritason viestintäosaajista koostunutta tuomaristoa johti Mark Schumann, Global Alliancen hallituksen jäsen ja VP, Marketing & Communications, Western Connecticut Health Network.

Voittajat tulevat esittelemään työnsä 21.–23.9.2014 Madridissa järjestettävässä World Public Relations Forumissa. Lista voittajista sekä tuomariston kommentit The Global Alliancen tiedotteessa.